V.Z.W. PAROCHIALE WERKEN SINT-MARGERITHA ONDERNEMINGSNUMMER: 434.393.516 GSM : 0456/06 39 03 |
RICHTLIJNEN VERHUUR ZAAL
EN
HUISHOUDELIJK REGELEMENT
Dit zijn de “richtlijnen verhuur zaal” en het “huishoudelijk reglement” voor het gebruik van de zalen opgesteld door het algemeen bestuur van de V.Z.W. Parochiale Werken Sint-Margaretha,Pastorijstraat 1, 9003 Neigem.
RICHTLIJNEN VERHUUR ZAAL:
Kostprijs:
Grote zaal |
Familiefeest |
200 EUR/dag (waarborg 250 EUR) |
Kleine zaal | Familiefeest Vergadering |
100 EUR/dag (waarborg 150 EUR) 30 EUR/dag (waarborg 50 EUR) |
Met mogelijke extra ‘s:
Opkuis (verplicht) |
Grote zaal |
80 EUR |
Kleine zaal |
40 EUR |
|
Extra dag voor klaarzetten zaal |
|
50 EUR |
Gebruik vaatwas (enkel grote zaal) |
|
35 EUR |
Ronde receptietafel: |
aantal:...... |
x 5 EUR |
Doeken receptietafel: |
aantal:...... |
x 5 EUR |
Springkasteel |
|
150 EUR |
Speeltuin |
|
75 EUR |
.... |
|
150 EUR |
Reservatie:
De reservatie is pas geldig na betalen van de waarborg van 150 EUR voor de kleine zaal of 250 EUR voor de grote zaal op het bankrekeningnummer BE10.1030.6402.3304 op naam van V.Z.W. Parochiale Werken Sint-Margaretha met vermelding: Naam + waarborg + reservatiedatum
Betalingen:
Het volledige bedrag van huur moet betaald zijn 14 dagen voor de effectieve verhuur op het rekeningnummer BE103064023304 op naam van de V.Z.W. Parochiale Werken Sint-Margeritha met vermelding: Naam + reservatiedatum.
Annulatie:
Ingeval van annulatie van deze overeenkomst door de huurder/gebruiker binnen de termijn van 1 maand voor de effectieve verhuur zal er aan de huurder een forfaitaire vergoeding worden aangerekend van € 50,00 omwille van administratie- en beheerskosten.
GDPR:
Conform de Europese privacy wet “General Data Protection Regulation” van mei 2018 Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Via deze weg laten we u weten welke gegevens we verzamelen, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we ze beheren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Bij het ondertekenen van het huurcontract geeft u toestemming om u gegevens te beheren. Deze contracten worden bijgehouden om boekhoudkundig en juridisch redenen en om u later te kunnen contacteren in verband met het contract. Verder maken wij geen gebruik van deze gegevens. Ook worden ze in geen geval met derden gedeeld.
Huishoudelijk Reglement:
-
Wie de friteuse gebruikt laat vet / olie uit de bakketel terwijl die nog warm is en deponeert het vet / olie in het daartoe voorstemd vat dat ter beschikking staat. Ook moet de friteuse GRONDIG gereinigd worden.
-
De huurder zal de aangebrachte schade aan de gebruikte goederen en aan de lokalen van de V.Z.W. gedurende het gebruik totaal bekostigen.
-
De huurder verplicht er zicht toe al de gebruikte materialen en toestellen proper terug te zetten op de plaats waar ze zich bevonden. Materialen zijnde glazen, borden, bestek, tafels, stoelen, … niets van deze materialen wordt meegenomen uit de zalen. Alle diensten en materialen eventueel inbegrepen in de gebruiksovereenkomst zijn ter beschikking van de gebruiker. Hij mag deze materialen onder geen beding onderverhuren of inzetten op andere locaties.
-
De V.Z.W. Parochiale Werken Sint-Margaretha is niet verantwoordelijk voor gebeurtelijke ongevallen of schade veroorzaakt aan derden bij het gebruik van de parking, speeltuin, springkasteel of zalen.
-
De huurder is verantwoordelijk voor eventuele lawaaihinder en volgt het reglement van de Stad Ninove (KB 24/2/77), zie link Aanvraag toelating evenementen - Ninove. De huurder brengt de verhuurder op de hoogte van deze aanvraag en af/goed-keuring. Bij gebruik van een geluidsinstallatie in de grote zaal wordt deze gericht naar het Noordwesten. Ook zullen de ramen aan de kant van de speelplaats gesloten blijven tijdens het evenement om zo de geluidsoverlast naar de buren te beperken. Bij gebruik van een geluidsinstallatie in de kleine zaal wordt gevraagd om de voordeur gesloten te houden.
-
De huurder is verantwoordelijk om de rust en vrede te bewaren rondom het gebouw, zodat buurtbewoners zo weinig mogelijk hinder ondervinden omtrent het evenement.
-
De huurders staan in voor de orde en netheid van de gebruikte lokalen en sanitaire installaties.
-
Voor een tentoonstelling en alle andere activiteiten staan de inrichters in voor de verzekering van de tentoongestelde werken of voorwerpen, voor alle risico ’s bij brand, diefstal, beschadiging of vernietiging.
-
Al het materiaal dat niet tot de eigendom behoort van de zalen, dient dezelfde dag nog weggehaald te worden.
-
Elke huurder verbindt er zich toe aan de voorschriften te voldoen inzake taksen op vertoningen, vermakelijkheden, auteursrechten en de bestaande politiereglementen
-
Het is ten strengste verboden vuur te maken op de parking of in de omgeving van de lokalen om afval of andere materialen te verbranden. Het gebruiken van licht ontvlambare materialen, vluchtige gassen en andere mogelijk gevaarlijke stoffen en objecten is niet toegestaan.
-
Het tijdstip waarop de huurder de zaal in gereedheid wenst te brengen dient op voorhand afgesproken te worden, zodat ervoor gezorgd kan worden dat er dan iemand aanwezig is om de nodige uitleg te verschaffen. Na ontvangst van de waarborg en het ondertekend huurcontract wordt de huurder hierover nog gecontacteerd. Vertrekt de huurder laat in de avond of ‘s nachts dan dient hij zelf de zaal te sluiten. Op deze punten moeten gelet worden:
- Toestellen, gebruikte materialen, glazen grondig gereinigd en afgedroogd zijn.
- De verwarming en andere toestellen uitgeschakeld zijn.
- De lichten gedoofd zijn.
- De lokalen afgesloten zijn.
Na afsluiten mogen de sleutels worden gedeponeerd in de daarvoor voorziene bus. Aan de ingang van de kleine zaal.
-
Alle restafval wordt meegenomen door de huurder. Bij het achterlaten van restafval zullen de extra kosten dan ook doorgerekend worden naar de huurder.
-
De eindcontrole wordt de eerstdaags door de verhuurder gedaan en indien er enige schade is dan zal dit eerst aan u meegedeeld worden alvorens dit wordt aangerekend.
-
In de zalen mag men niet roken. Aan de buitenzijde (ingangen)bevindt zich een wandasbak waar ALLE sigarettenpeuken in dienen te belanden.
-
Na afloop van het feestgebeuren, d.w.z. vóór 07u00 de dag volgend op de afgesproken datum in de gebruikersovereenkomst, dient de feestzaal vrij te zijn voor de poetsploeg.
Indien er toch overeengekomen wordt om de opkuis zelf te doen dient de feestzaal, keuken, toog en het sanitair gepoetst te worden met nat. Dit alles dient volgens de regels van de kunst te gebeuren met de nodige poetsproducten die daarvoor beschikbaar worden gesteld.
Reken er op dat een fatsoenlijke poetsbeurt plusminus 6 manuren bedraagt voor de grote zaal met keuken en 2u voor de kleine zaal. De tafels en stoelen dienen eveneens terug in de oorspronkelijke opstelling te worden geplaatst.
Indien men overeenkomt om het poetsen van de zaal zelf te doen en nadien blijkt dat dit alles niet naar behoren is gebeurd, wordt de volledige poetskost en eventuele omkosten afgehouden van uw voorschot.
- Het aanbrengen van affiches of ander decoratiemateriaal op muren is niet toegestaan. Bepaalde installaties en decoraties kunnen worden toegestaan door de verhuurder en dit enkel na voorafgaand overleg. Voor de bevestigingen mag enkel en alleen gebruik gemaakt worden van de daartoe door de voorziene bevestigingssystemen.
-
De huurder/gebruiker wordt geacht de feestzaal te beheren als een goede huisvader en zodoende alle initiatieven te nemen om eender welke schade aan de zaal ten allen tijde te vermijden en/of te beperken. Mocht er toch schade voorkomen, wordt hiervan melding gemaakt bij de verhuurder. Voor het in gebruik nemen van de zaal zal steeds de aanwezige schade schriftelijk worden beschreven op de aanwezige formulieren. Mocht dit niet gebeurd zijn zal er vanuit gegaan worden dat er geen voorgaande schade aanwezig is.
-
In geval van nood dient de verantwoordelijke van de vzw hiervan verwittigd te worden op het volgend telefoonnummer 0456/06 39 03.
-
Wet op openbare dronkenschap: Het is niet toegestaan om alcoholhoudende dranken uit te schenken aan een persoon waarvan de schenker ziet dat de man/vrouw al kennelijk dronken is. Hetzelfde geldt trouwens voor het voorstellen of het aanvaarden van een uitdaging om te drinken als die uitdaging leidt tot dronkenschap .Het verstrekken van alcoholhoudende dranken aan iemand jonger dan 16 jaar is strafbaar. Het verstrekken van sterke drank aan een minderjarige (jonger dan 18jaar) is verboden. Dronkenschap zelf is strafbaar in elke openbare plaats, dus ook in de zaal. Bij eventuele geschillen is de rechtbank van Dendermonde bevoegd.
Bij vragen of problemen mogen jullie ons steeds contacteren op bovenstaand telefoonnummer.
Bedankt voor uw aandacht en wensen wij u een goed en geslaagd evenement.
Met vriendelijke groeten,
V.Z.W. PAROCHIALE WERKEN SINT-MARGERITHA ONDERNEMINGSNUMMER: 434.393.516 GSM : 0456/06 39 03 |